Singer, Williams a Hans Mezger vyvíjí vzduchem chlazený plochý šestiválec pro kultovní Porsche 911

Technika a design

Přidal Anonym, dne 13. 09. 2017,  0x

Singer, Williams a Hans Mezger vyvíjí vzduchem chlazený plochý šestiválec pro kultovní Porsche 911

Představte si dnes již kultovní původní karosérii Porsche 911. Dopřejte ji moderní kabát, nová LED světla, nejmodernější navigaci i elektroniku, nově vyvinutý vzduchem chlazený plochý šestiválec a získáte jedinečný vůz. Nejedná se o žádný sen nýbrž realitu, za níž stojí spolupráce společností Singer a Williams a experta na motory Hanse Mezgera.

Kdo je kdo? Americká společnost Singer je považována za mimořádného restauratéra zaměřeného na úpravu klasických vozů automobilového výrobce Porsche. Wiiliams, celým název Wiiliams Advanced Engineering, je sesterskou společností britské automobilové stáje formule 1, která každoročně utratí více než 100 milionů eur na vývoj a výrobu dvou supervozů určených pro závodní dráhy. Wiiliams Advanced Engineering se zabývá tím, že prodává know-how použité ve vozech F1. Posledním jmenovaným je Hans Mezgera, expert na motory, který navrhoval původní motor pro Porsche 911.

Porsche-911-Brooklyn-by-Singer-Vehicle-Design-3.jpg05-porsche-911-singer-luxemburg-1.jpgporsche-382987_960_720.jpgSinger-Porsche-35.jpgPorsche-911-Brooklyn-By-Singer-Vehicle-Design-7.jpgporsche-911-2643714_960_720.jpgporsche 1.jpg1930664.jpg

Motor jako umělecké dílo

Nový motor ze společné dílny Singer, Williams a Mezgera někteří považují za umělecké dílo. Vzniknout mohlo díky jednomu z majitelů společnosti Singer Scottu Blattnerovi, který si jej objednal. Dosud Singer upravoval stávající vzduchem chlazené motory, nyní se ve své historii poprvé pustil do vývoje zcela nového motoru.

Výsledkem vývoje a spolupráce je úchvatný vzduchem chlazený plochý šestiválec s objemem čtyři litry a výkonem 500 koní, což je stejný výkon jako u současného Porsche 911 GT3. Motor točí přes 9 000 otáček za minutu, má nepřímé vstřikovaní paliva a každý ze 4 válců je vybavený vlastní škrtící klapkou vyrobenou z hliníku. Ojnice je vyrobená z titanu a sání z karbonu. Pro výfuk byl použitý titan a nerezová slitina niklu, chromu, železa a dalších prvků zvaná Inconel, který se vyznačuje trvalou pevností a stálosti.

Singer-Williams-6.jpgSinger-Williams-7.jpgSinger-Williams.jpgSinger-Williams-2.jpgSinger-Williams-1.jpgsinger-williams-mezger-4.0-liter-top-view.jpg




Komentáře:

Pro přidání komentářů je potřeba se přihlásit .

Nenacházejí se zatím žádné relace v databázi.