Podrobně promluvte o životě automobilové spojky

Nezařazené

Přidal claudia, dne 11. 10. 2021,  0x


Spojka je médium, které přenáší sílu motoru na převodovku. Spojka běžného automobilu se skládá ze spojkových lamel, tlumicích pružin, tlumicích kotoučů, třecích lamel, kotoučových nábojů, tlumicích lamel a dalších dílů. Když je vůz v chodu, při sešlápnutí spojkového pedálu se spojková lamela oddělí od setrvačníku motoru. Když je spojková lamela připojena k setrvačníku motoru při přepínání z vysokého na nízký převodový stupeň, protože otáčky motoru klesají, auto je nuceno klesnout na a Když se otáčky motoru shodují s rychlostí jízdy, automaticky se spotřebuje jeho vlastní setrvačná kinetická energie.

Pro cyklus výměny spojky neexistuje pevný počet ujetých kilometrů. Konkrétní počet najetých kilometrů závisí na osobních provozních návycích a každodenních podmínkách na silnici. Obecně jsou dva důvody, proč je nutné vyměnit spojku: jedním je prokluzování povrchu spojky; druhým je spojka nerovná.

Za normálních okolností není potřeba zhruba 50 000 až 60 000 kilometrů vyměnit kotouč spojky a přítlačný kotouč. S opotřebením kotouče spojky však souvisí i jízdní zvyklosti řidiče Různé návyky přinášejí na kotouč spojky různé zatížení. Pokud jste například nováček, pokud nejste zruční ve startování a řazení, opotřebení spojky se zvýší.Read more at: formal dresses adelaide | formal dresses melbourne





Komentáře:

Pro přidání komentářů je potřeba se přihlásit .

Nenacházejí se zatím žádné relace v databázi.