Na ženevském autosalónu se představí nové Porsche 911 GT3 RS

Garáž nejlepších vozů

Přidal tondatonik, dne 5. 03. 2018,  0x


Už za pár dní začne další ročník ženevského autosalonu. Mezi dlouho očekávanými novinkami bude také Porsche 911 GT3 RS po faceliftu. Je velmi pravděpodobné, že půjde o poslední dnes již kultovní vůz stuttgartské automobilky poháněné čistě atmosféricky plněným motorem.


Letošní ročník ženevského autosalónu má v názvu hned několik osmiček. Jedná se totiž o 88. ročník, který se koná od 8. do 18. března 2018. To zní téměř jako legendární datum ročníku, na který se nezapomene, co myslíte? Velkou pozornost jistě vzbudí nové Porsche 911 GT3 RS, které se zde k velké radosti odborné i široké veřejnosti ukáže jako jeden z vystavovaných modelů. 

Nové Porsche GT3 RS potěší oko každého automobilového fanouška




Zůstane Porsche 911 vládcem okruhů?

Stačí jeden pohled na tento úchvatný vůz a většině z nás je hned jasné, že se jedná o vrchol automobilového průmyslu mezi okruhovým sporťáky. Nové Porsche 911 GT3 RS má za sebou podařený facelift, který je posouvá opět kupředu. Na první pohled zaujme výrazná zelená barva, která působí tak nějak “svalnatým” dojmem.

Pohání jej atmosféricky plněný čtyřlitrový plochý šestiválec s výkonem 520 koní (323 kW), což je o 20 koní více oproti běžné GT3. Podle nejnovějších informací by mělo nové Porsche dosáhnout maximální rychlosti 312 km/h za pouhé 3,2 sekundy. Motor bude možné vytočit až na hranici 9 000 otáček. 

Změn proběhlo více. Tyto patří k těm nejdůležitějším.Nové Porsche má nově zcela odlišné nastavení řízení zadních kol a jiná je aerodynamika vozidla. Zatímco vpředu má Porsche dvacetipalcová kola, vzadu má jedenadvacetipalcová.

Fotogalerie Porsche 911:


Skořepinová sedadla a šestibodové pásy za příplatek

Toužíte-li po dokonalosti a skutečném zážitky z jízdy v závodním autě, stačí připlatit. Za nějaké “drobné” navíc také obdržíte nadstandardní výbavu. Paket tématicky nazvaný Clubsport za příplatek zahrnuje vnitřní ochranný rám pro případ převrácení, skořepinová sedadla, šestibodové pásy, přípravu pro odpojovač akumulátoru a hasicí přístroj.

Ten, kdo si připlatí ještě více, získá speciální kola z hořčíkové slitiny. Nejlehčí varianta pro opravdu zapálené (a velmi bohaté) fanoušky bude prý vážit pouhých 1 430 kilogramů. A cena? Ta se bude pohybovat kolem 5 milionů korun. K mání bude od dubna letošního roku. 

Fotogalerie Porsche 911: 





Komentáře:

Pro přidání komentářů je potřeba se přihlásit .

Nenacházejí se zatím žádné relace v databázi.