Mluvte podrobně o životě automobilové spojky

Nezařazené

Přidal claudia, dne 24. 07. 2021,  0x


Spojka je médium, které přenáší výkon motoru na převodovku. Spojka běžného automobilu se skládá ze spojkových lamel, tlumících pružin, tlumicích kotoučů, třecích desek, nábojů, tlumicích lamel a dalších dílů. Když je vůz v chodu, při sešlápnutí spojkového pedálu bude spojková lamela oddělena od setrvačníku motoru. Když je spojková lamela připojena k setrvačníku motoru při přepínání z vysokého rychlostního stupně na nízký převodový stupeň, protože se otáčky motoru snižují, auto je nuceno klesnout na a Rychlost jízdy, která odpovídá otáčkám motoru, je automaticky spotřebována jeho vlastní setrvačná kinetická energie.

Pro cyklus výměny spojky není stanovený počet ujetých kilometrů. Konkrétní počet ujetých kilometrů závisí na osobních provozních návycích a denních podmínkách jízdy na silnici. Obecně existují dva důvody, proč je třeba vyměnit spojku: jedním je prokluz povrchu spojky; druhým je nerovnoměrnost spojky.

Za normálních okolností není nutné vyměnit spojkový kotouč a přítlačný kotouč přibližně 50 000 až 60 000 kilometrů. Opotřebení spojkové lamely však také souvisí s řidičskými návyky řidiče: Různé návyky přinášejí na spojkovou lamelu různá zatížení. Například pokud jste nováček, nebudete mít schopnost rozjet a řadit rychlostní stupně, což zvýší opotřebení spojky.Read more at:long formal dresses | formal dresses sydney




Komentáře:

Pro přidání komentářů je potřeba se přihlásit .

Nenacházejí se zatím žádné relace v databázi.