Miliardář navrhl svůj druhý supersport - SCG 004S

Technika a design

Přidal PavelKo, dne 29. 11. 2017,  0x

Miliardář navrhl svůj druhý supersport - SCG 004S

Kdybyste byli miliardáři, které auto nebo auta byste si koupili? Lamborghini, Ferrari, Aston Martin, Bugatti, McLaren nebo Koenigsegg? Známý miliardář James Glickenhaus na to šel po svém. Založil si vlastní značku a auta si prostě navrhuje sám. SCG 004S je již jeho druhým autem.

Pod zkratkou SCG se skrývá značka Scuderia Cameron Glickenhaus, kterou miliardář James Glickenhaus založil z jednoho prostého důvodu. Toužil po supersportovní káře, kterou na trhu nesehnal. Už jako malý zbožňoval Ferrari. Původně tedy oslovil italskou automobilku, která mu však jeho přání odmítla splnit.

To se miliardáří nelíbilo, a tak si natruc založil vlastní automobilku. V roce 2014 světu představil neskutečné auto SCG 003 Stradale podle vlastního návrhu za stejně neskutečných 25 milionů korun. Jenomže jedno auto Glickenhausovi nestačilo, a tak se rozhodl postavit druhé auto - SCG 004S určené pro běžný silniční provoz. Objevit se má i závodní verze, která má ambice vyhrát slavný 24hodinový závod v LeMans.

Miliardář James Glickenhaus si navrhuje vlastní superauta

Jako první navrhl a postavil model SCG 003 Stradale

SCG 004S láká na výjimečné jízdní vlastnosti

James Glickenhaus evidentně netuší, co dělat s penězi, a nejvíce jej evidentně baví právě auta. Zatímco někdo utrácí za hotová superauta, on si je raději navrhuje. Pokud máte dostatek peněz (cca 8,8 milionů korun) a libujete si placatých superrychlých autech, bude se vám SCG 004S líbit opravdu hodně.

Ladné linie karosérie inspirované 60. lety rozhodně nezklamou. Co vás však má na SCG 004S zaujmout nejvíce, jsou především výjimečné jízdní vlastnosti. Pohání jej vidlicový osmiválec o objemu pět litrů a dvě turbodmychadla s výkonem 650 koní (485 kW) a točivým momentem 720 Nm.

 

Interiér je jako dělaný pro fanoušky Star Wars

Interiér je prostě úžasný a fanouškům Star Wars určitě připomene dnes již čtvrtý díl, který však byl natočený jako úplně první. Do auta se “vlezou” tři osoby, přičemž řidič sedí jako jediný vpředu uprostřed. Do rukou mu jako ulitý padne volant a velký klasický otáčkoměr má přímo před sebou.

Stylový design ukrývá moderní technologie. Nechybí čidlo tlaku a teploty oleje, tlaku turba, teploty chlazení ani klasická řadicí páka. Pokud však dáváte přednost automatu, není to žádný problém. SCG 004S si můžete objednat i v automatu s možností řazení pádly pod volantem.

První zákazníci se budou v SCG 004S projet již za 18 měsíců

Zatím se jedná o návrhy, ale k výrobě má dojít už hodně brzy. James Glickenhus se vyjádřil, že první zákazníci by měli nové SCG 004S obdržet již za rok a půl. Úvodní série 25 kusů je prý již dávno prodaná.




Komentáře:

Pro přidání komentářů je potřeba se přihlásit .

Nenacházejí se zatím žádné relace v databázi.